tisdag 13 december 2011

Lucka 13. Berätta om en favoritsak i ditt hem.




Min favoritsak i mitt hem är fondväggen i mitt rum. När jag och min familj flyttade hit fick jag fixa mitt rum från scratch. Vi flyttade hit för tre år sedan efter att det brunnit i vår förra lägenhet och allt blev totalförstört. Det var på något sätt skönt att få börja på nytt. Jag älskar mitt rum, det är precis så som jag vill ha det.
Det finns så mycket att titta på i tapetmönstret, hur många av er har y-frontskalsonger på vägen? Det har jag! Vill man tänka lite så är det bara att sätta sig och stirra in i väggen. 
Ovan ser ni att min tapet fått vara bakgrunder till några bilder, bland annat från Instagram. Heter CandyCigarette där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...