torsdag 5 januari 2012

Jul och nyår 2011.




Tre bilder från jul och nyår. Jag tog faktiskt fram kameran för en gångs skull! Är inte så duktig på det annars. Jag firade båda dagarna hemma med familjen och andreas. Var helt slut på julafton efter att ha jobbat konstant under december. Sen jobbade jag alla mellandagarna också så mina nyårsplaner blev inte riktigt som jag tänkt. Dagen innan hade jag handlat fin klänning, nya hela strumpbyxor och partydricka för att sen på nyårsafton åka till en kompis. Men jag var så trött så blev kvar hemma och halvsov hela kvällen. Vi gick i alla fall ut vid tolvslaget och kollade fyrverkerierna. Jag sov som en stock den natten. 
Nästa nyår ska jag se till att det blir rejält med party! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...