söndag 22 januari 2012

Massa saker ni inte visste om mig.

Här är en liten lista jag har fått låna från en blogg jag inte minns adressen till. Om du vet vem du är som skapat listan, kommentera så länkar jag självklart till dig! Blandat kompott med random information om mig!


Vad gjorde du för 10 år sedan?
För 10år sen var jag 11år. Antagligen hade jag väl spenderat min dag i skolan och kanske gått på konståkningsträning efteråt. Jag levde och andades konståkning, året innan hade jag börjat åka efter att ha sett en lapp på biblioteket. Tränade konståkning tills jag var 16-17år och fick placering i min första tävling. Var en glad tjej då och hade ett ganska bekymmerslöst liv.
Se bildbevis nedan. Jag står i mitten med den lila boan. 15år säkert. Vi hade uppvisning till schlagerlåten La Dolce Vita.


Vad gjorde du för ett år sedan?
För ett år sedan hade jag antagligen precis kommit hem från jobbet i Sickla. The place not to be. Jag mådde rätt dåligt förra året. Jag var trött på Sverige, trött på jobbet efter att ha varit med om ett rån och trött på vintern. Ville fly landet. Ungefär då började jag smida på min hemlighet. Snart är det dags.


Fem snacks du gillar
- Choklad. Helst med nötter.
- Kakor. Helst med chokladbitar. Och nötter.
- Naturgodis. Youghurtbitarna. Och de med nötter.
- Cashewnötter. I choklad.
- Ibland chips. Med dip. Nom.
Första bilden är ett smygfoto inne på ett konditori i Tokyo, skulle kunna äta allt


Fem sånger du kan hela texten till


Fem saker du skulle göra om du var mångmiljonär
- Skaffa mig själv en egen trygg bostad nära till en tunnelbana i 08land.
- Äta godare och nyttigare mat. Anställa en kock.
- Sluta jobba åt andra.
- Se världen
- Bjuda nära och kära på resor


Fem dåliga vanor
- Äta något onyttigt typ precis innan jag går och lägger mig
- Dålig hållning
- För mycket tid framför datorn och för lite tid ute i skogen
- Är en tidsoptimist vilket slutar med att jag alltid är 5min sen till jobbet
- Pillar på sårskorpor. Skitäckligt jag vet.


(från tumblr)


Fem saker du gillar att göra
- Skratta
- Pyssla
- Blogga
- FIKA
- Lära mig nya saker


Fem saker du aldrig skulle klä dig i
Jag gör om denna punkt till "Plagg jag skulle klä mig i om jag var smal"
- Svarta stuprörsjeans
- En snygg svart klänning med vitt mönster
- En bikini med körsbär
- Mysig randig cardigan
- En glittrig playsuit för fest
Min stil ovan ser nog rätt splittrad ut. Men om jag helt plötsligt blev smal så skulle nog inte riktigt vad jag skulle ta mig till och bara tok-köpa allt fint!


Fem favoritsaker
- Datorn
- iPhone
- Kamera
- Min världskarte-tavla
- Min muminmugg samling


Fem personer jag utmanar
Alla som vill! Säg till om ni antagit utmaningen så läser jag era listor ^-^

1 kommentar:

  1. Vad cooligt med konståkning! Jag önskar att jag också kunde något sånt. 8D
    Dina dåliga vanor är typ exakt samma som mina. ):

    Sv: Forever alone snorlax låter inte så dumt faktiskt, haha~
    Hoppas du tycker om filmerna! :'D

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...