tisdag 24 juli 2012

Sommarlov i Sverige 23juli-22augusti.


Jag ska:
- Fira födelsedag för Linnea 28juli
- Fira julafton med Lea 3augusti
- Se Sound of Arrows på Pridefestivalen med Alicia 4augusti, om det är gratis
- Åka med syster till Helsingfors 7-9augusti
- Krama mina katter varje dag, och min familj och vänner såklart
- Lära mig 500 kanji utantill, ca 270st to go
- Jogga/promenera i skogen varje dag
- Dricka kranvatten
- Fika på riktigt kaffe

Jag vill:
- Äta vegetarisk buffé på Hermans
- Baka massor; kladdkaka, hallonpaj, äppelsmulpaj
- Laga mat i ugn
- Gå på hemmafest
- Äta tacosmiddag
- Vara turist i Stockholm
- Åka till Gustavsbergs Outlet
- Promenera i stan
- Bada
- Träffa alla vänner och nytt folk, snälla hör av er om ni vill ses! 

Jag ska köpa och ta hem till Japan:
- Ölschampo från Lush (finns inte här i Japan)
- Sånt där vitt fluffpulver till håret
- Riktig choklad och godis

Jag ska inte:
- Äta sushi eller tempura

Bilder från Pinterest

1 kommentar:

  1. Härliga listor! Kommer sakna dig, men ha det så roligt i Sverige ;) Ölschampo?! Är det gjort av öl? :O

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...