torsdag 22 november 2012

Tokyo Disney Sea.

Nu försökte jag vara kreativ och göra polaroider av mina bilder från Tokyo Disney Sea. Resultatet blev ju sådär, fula stämplar överallt på fotona, men orkar inte ändra på det. Bilderna jag tog när jag var där blev väldigt platta, men nedan är alla fall de roligaste ur bunten.

Biljetten! Ja, det var längesen vi var där.  

Efterrättsbuffén! Med halloweentema! おいしかった。

Lite mer av halloweentemat. Sugar skulls!

キラキラ。Man kunde köpa lite plastglitter på kvällen, men vi sparade våra pengar istället.

Toy Story <3 så tjusigt på kvällen! 

Mitt mission är nu complete. Har nu varit på både Tokyo Disney Land (2010) och Tokyo Disney Sea. När vi var på Disney Sea hann åka allt vi planerat, bland annat nya Toy Story Mania. Toy Story Mania satte man sig i en vagn med 3D glasögon och sköt olika animerade prylar mot en skärm för att samla poäng. Som ett gigantiskt dataspel. Andreas vann. Vi åt massa god mat på bästa buffén hittills i Japan. Vi såg en parad, en show och innan stängning en ljus/vatten show. Plus fyrverkerierna från Disney Land utanför parken. En ganska så bra dag. 

1 kommentar:

  1. Min dröm är att besöka ett Disney Land/World en dag :) Jag får nog ta en tripp till södra USA!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...