torsdag 11 september 2014

En liten lista.

Jag gillar MAT!


Jag älskar katter.


http://www.pinterest.com/tokyokitsune/neko/

Jag är inte speciellt bra på att vara effektiv.

Jag föredrar hemmakvällar och mjölkdrinkar.

Jag tycker om min purikura-samling.

Jag är beroende av mobilspel, youtube och choklad.

Jag har på mig randig gammal klänning från Indiska och min tatuering såklart! Den har jag alltid på mig ;) på måndag ska den fyllas i igen!

Min geisha-räv <3
Jag dricker vaniljlatte.

Jag lyssnar på Alt-J.

Jag blir arg på bostadsbristen och arbetsmarknaden.

Jag är rädd för höga höjder där man kan ramla ner.

Jag önskar att mitt skrivbord ska flyttas från mor till hit.

Jag är pinsamt dålig på frågesport.

Jag är uppväxt i Husby.

Jag kom inte riktigt på vad jag skulle komponera för inlägg, så jag letade reda på en liten lista jag kunde fylla i. Denna lista är lånad från Niotillfem.

6 kommentarer:

  1. Vilken fin blogg!Älskar din header!

    SvaraRadera
  2. Åh, den där sången! Känner igen den från någon Ghibli-film! From up on Poppy Hill?!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du tänker på Sukiyaki? Jag hörde den i andra säsongen av Mad Men! Men den är säkert med där om du säger det, ska lyssna när jag ser den! Har inte sett den än, men snart så :)

      Radera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...