onsdag 29 oktober 2014

Halloween 2013. きゃりーぱみゅぱみゅ。

Kyary Pamyu Pamyu
Jag halloween 2013
Vågade inte le för att förstöra sminket!
Såhär såg jag ut för ett år sedan på väg till en halloweenfest hos en kompis. Jag hade allting hemma för att göra sminkningen någorlunda lik Kyary Pamyu Pamyu's. Jag använde billig rosa läppenna från H&M, vit kajalpenna till tänderna från COOP och svart eyeliner från H&M. De svarta linjerna är lite ojämna här och där, men blev rätt nöjd ändå!

I år planerar jag att vara antingen Hello Kitty med mina "glasögon" från profilbilden, eller typ en ren. Vet inte än. Kommer inte på något läskigt.

Ska ni klä ut er? Till vad i så fall? :)

2 kommentarer:

  1. AWW vilka SÖTA minster haha :) jag älskar mysiga bloggar så glad jag hittat din sida

    Ny post ute..IKEA badrum värda att minnas :)

    ha en kanonhelg

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...