måndag 8 december 2014

Julkalender lucka 8. En bild från i år som bäst beskriver din vardag.

http://instagram.com/candycigarette
Domo-kun och geisha-chan.
Dagens lucka verkade lite klurig, men sen det kändes så självklart när jag hittade den här bilden i långt bak i min instagramfeed! Bilden är från mars i år och föreställer en domo-kun och en liten geisha. Bakom är mina böcker på japanska, två instax fotoalbum och några Haruki Murakami pocket. I min vardag omger jag mig med saker från Japan, samtidigt som Japan är en väldigt stor inspirationskälla för mig. Hela min blogg är ett sätt att uttrycka min nördighet. Min vardag alltså.


Jag deltar i Emily Dahls Bloggjulkalender.
Mina inlägg från hennes Julkalender 2011.
Inlägg från min egna julkalender förra året Japan x 24.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...